Bersama Berubah

"Masih Tidak Terlewat Untuk Anda Semua Mengubah Kehidupan Anda Masing-Masing"

CONSULTANT ALPHA LIPID

MR. ZIQ

Putrajaya /Selangor/Kuala Lumpur/Kelantan dan seluruh Malaysia/Singapura/Indonesia

Saya adalah pengedar berdaftar dengan Syarikat NZ New Image dengan no daftar 180824.

Jadilah rakan niaga ALPHA LIPID sekarang.
Hubungi saya : 019-9221418/ 017 6375560

Terkini Daripada Kami


BERSAMA KITA MERIAHKAN MAJLIS ROYALTI ALPHA LIPID BERTEMPAT DI SUNWAY CONVENTION CENTER PADA 15 NOVEMBER 2009. BERSAMA KITA MENILAI KEJAYAAN PERNIAGAAN KAMI INI. HADIAH MENARIK MENANTI ANDA YANG HADIR
HUBUNGI SAYA Mr.ZIQ DI 019 9221418 SEGERA UNTUK DAPATKAN TIKET.

ANDA KINI BOLEH MENJADI AHLI DENGAN HANYA RM50...APA TUNGGU LAGI HUBUNGI SAYA Mr.ZIQ DI 019 9221418 SEGERA.(01/09/2009)

JADUAL BUSINESS PRESENTATION ALPHA LIPID TERKINI (NOVEMBER 2009) !!

02/11/09 - Sri Damansara Club - 8.30 pm
04/11/09 - Wisma Sejarah KL - 8.30 pm
06/11/09 - Kuching Hilton, Kuching -
7.30 pm
07/11/09 - Theater Room, Marina Golf Club, Sutera Harbour,
Kota Kinabalu -
2.30 pm
08/11/09 - Sandakan Hotel, Sandakan Sabah - 2.30 pm
09/11/09 -
Sri Damansara Club - 8.30 pm
10/11/09 - Orchid Room, Bangi Golf Club, Bangi - 08.30 pm
11/11/09 - Wisma Sejarah KL - 8.30 pm
12/11/09 - Restoran Garuda, Jalan Gelugor, Medan
Indonesia - 3.00 pm

15/11/09 - ROYALTI PROGRAME - 2.00 pm
- GALA DINNER ROYALTI - 7.30pm
16/11/09 -
Sri Damansara Club - 8.30 pm
18/11/09 - Wisma Sejarah, Kuala Lumpur - 8.30 pm
21/11/09 - Emeral Putri, Sungai Petani Kedah - 3.00 pm
22/11/09 - Auditorium Perpustakaan Negeri, Seberang Prai,
Penang - 3.00 pm
23/11/09 -
Sri Damansara Club - 8.30 pm
24/11/09 -
Orchid Room, Bangi Golf Club, Bangi - 8.30 pm
25/11/09 - Wisma Getah Asli, Kuala Lumpur - 8.30 pm
26/11/09 - Hotel Alson Kelana, Seremban - 8.30 pm
27/11/09 - MITC, Ayer Keroh, Melaka - 8.30 pm
28/11/09 - Tropika Inn, Johor Bharu, Johor - 8.30 pm

(Untuk Maklumat Lanjut Hubungi Saya di 019 9221418)

29 October 2009

Siapa Kita Kini?





Assalamualaikum...

Kepada semua yang membaca blog saya ini suka saya di sini untuk berkongsi dengan anda semua tip-tip mudah untuk memulakan perniagaan Alpha Lipid ini. Perniagaan ini cukup-cukup mudah dan senang dan boleh dilakukan oleh semua golongan tidak kira yang berpelajaran tinggi, sederhana atau rendah. Tak perlu belajar sehingga peringkat tertinggi untuk berjaya, anda hanya perlu belajar untuk "Copy" apa yang dilakukan oleh rakan-rakan perniagaan yang lain. Sekiranya anda berjaya "Copy" nescaya anda semua mampu berjaya seperti orang lain.

Cita-cita merupakan satu perkara yang penting dalam perniagaan ini. Cita-cita kita harus besar untuk berjaya. Bukan sekadar untuk cukup-cukup makan tetapi untuk kebebasan kewangan. Suka saya berpasan di sini "SIAPA KITA PADA MASA LEPAS ITU KEPUTUSAN KITA PADA MASA LEPAS, TETAPI SIAPA KITA UNTUK MASA DEPAN ADALAH KEPUTUSAN KITA PADA MASA KINI" kata-kata ini boleh mambantu anda menanam cita-cita. Tetapi cita-cita tanpa usaha itu dipanggil angan-angan. KIta perlu sentiasa berusaha untuk berjaya, cuba letakkan keadaan kita dalam keadaan terdesak saya yakin kita boleh capai cita-cita kita.

Yakin merupakan sesuatu perkara yang sering menghantui kita semua. Memang sebagai manusia kita sedikit sebanyak ada rasa was-was dalam hati kita. Keyakinan akan muncul dalam diri kita bila kita sendiri yang merasainya. Saya dulu kurang yakin dengan perniagaan ini tetapi setelah beberapa bulan dan setelah saya merasai sendiri perubahan pada kesihatan dan kewangan, saya mula yakin yang perniagaan ini boleh mengubah hidup saya dan keluarga pada masa depan. Kenderaan yang kita gunakan juga merupakan kenderaan yang terbaik dan ianya dijamin terbaik daripada yang terbaik.

Momentum sangat-sangat diperlukan untuk menjalankan perniagaan ini. Tidak saya nafikan saya juga pernah kehilangan momentum dalam perniagaan ini. Tetapi dengan bantuan rakan-rakan perniagaan yang lain dan tunjuk ajar mereka yang berjaya kini saya tidak rasa momentum saya akan terjejas. Ini satu lagi kelebihan perniagaan ini kerana untuk berjaya kita perlu menumpang momentum rakan-rakan perniagaan yang lain. Ini dinamakan "Working In Group". Ini penting untuk memacu semangat kita untuk terus berusaha untuk berjaya.

Keempat-empat perkara ini memang penting dalam menjalankan apa-apa perniagaan dan konsep ini sememangnya akan dapat menentukan kejayaan perniagaan anda. Ini menjadi tunjang utama dalam perniagaan kami. Anda semua perlu fikir sejenak adakah anda sudah sedia untuk berubah. Sertailah kami dengan Alphalipid kita semua mampu berubah. Hubungi saya MR.Ziq di 019 9221418 kita sama-sama berubah.












No comments:

Post a Comment